X

اخبار

شنبه 27 بهمن 1397
تعداد بازدید: 1204

تعداد بوستان‌های پردیسان به ۳۰ بوستان می رسید

شهردار منطقه هشت قم گفت: تعداد بوستان‌های منطقه هشت در سال ۹۸ به ۳۰ بوستان می رسید.
تعداد بوستان‌های پردیسان به ۳۰ بوستان می رسید

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه سرانه فضای سبز میانگین جهانی ۲۵ مترمربع برای هر نفر می باشد، گفت: در منطقه هشت نزدیک به ۲۲ مترمربع سرانه فضای سبز وجود دارد که در زمان ورود به شهرداری ۲۰ بوستان محله‌ای داشتیم که دو مورد در سال ۹۶ بهره‌برداری شد و هشت مورد دیگر نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

مستقیمی بابیان اینکه تعداد بوستان‌های منطقه هشت در سال ۹۸ به ۳۰ بوستان خواهد رسید، تصریح کرد: تعداد بوستان‌های منطقه هشت باید به بالای ۴۵ بوستان برسد تا تقریبا منطقه هشت به سرانه استاندارد فضای سبز دست پیدا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر شهرداری نهضت توسعه فضای سبز را در شهر در دستور کار قرار داده است، افزود: البته در منطقه هشت شرایط بهتری از نظر سرانه‌های فضای سبز وجود دارد، با این حال تلاش ما بر احداث بوستان‌ها در محلات مختلف منطقه است تا هم بستری برای امکانات تفریحی مردم فراهم شده و هم توسعه فضای سبز و شاخص‌های سرانه‌ای را داشته باشیم.

تصاویر
  • تعداد بوستان‌های پردیسان به ۳۰ بوستان می رسید
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه