X

اخبار

یکشنبه 06 اسفند 1396
تعداد بازدید: 1272

اجرای عمليات جوان سازی گياهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر

مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای عملیات جوان سازی گیاهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر خبر داد.

اجرای عمليات جوان سازی گياهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان ضمن قدردانی از دقت نظر شهروندان و اصحاب رسانه در راستای از افزایش حساسیت ها و توجه به مقوله حفظ، نگهداری و مراقبت از فضای سبز اظهار داشت: عملیات جوان سازی گیاهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر Top working هم اكنون در معابر و خیابان های اصلی شهر قم در حال اجراست. مدیرعامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: در این طرح كه با هدف طراوت بخشی و جوان سازی گیاه پرچینی نظیر "برگ نو" و سایر گونه های گیاهی اجرا می گردد، به صورت اصولی نسبت به كف بر كردن گیاهان و حذف شاخه و چوبهای خشك و خشبی شده كه دارای آوندهای چوبی و آبكش مسدود شده است، اقدام می شود. به گفته وی، پس از گذشت مدتی ساقه های جوان و شاداب تر جایگزین خواهند شد. علاوه بر این كاهش چشم گیر مصرف آب از دیگر فواید اجرای این طرح است. جوادیان خاطرنشان كرد: تمام تصمیمات ویژه در حوزه فضای سبز، نظیر طرح های كاشت، انتخاب گونه های گیاهی، نوع سیستم های آبیاری ، هرس گیاهان و درختان و... در كمیته های تخصصی توسط كارشناسان با تجربه و دارای تحصیلات عالی در حوزه فضای سبز اتخاذ می گردد.

تصاویر
  • اجرای عمليات جوان سازی گياهان چند ساله فضای سبز معابر اصلی شهر
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه