X

اخبار

چهارشنبه 11 مهر 1403
تعداد بازدید: 68

۲۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از ۲۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.
۲۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا


به گزارش واحد خبر سازمان، پیام جوادیان در چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم و هشتمین دوره طرح کوچه‌های آسمانی که در سالن همایش‌های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را به مقام معظم رهبری، مردم لبنان و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است، افزود: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار قم امروز بیش از دو هزار و ۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه امروز ۲۴۰ تابلو مزین به تصویر و مشخصات شهدا رونمایی می‌شود، عنوان کرد: در مناسبت‌های گذشته نیز بیش از هزار تابلو از شهدا را ساخته و نصب کرده‌ایم.

جوادیان با اشاره به اینکه شهرداری قم به این رسالت خود به خوبی عمل کرده است، خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت در میان تمام شهرداری‌های کشور رتبه نخست را دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه ساخت سردیس‌های شهدا از حدود سه سال پیش آغاز شده است، تصریح کرد: طی این مدت ۵۱ سردیس توسط شهرداری قم ساخته شده است و از این منظر نیز رکورد نخست کشوری را داریم.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ میدان و بلوار شهر نیز به نام و تصویر شهدا مزین شده است، یادآور شد: نصب قاب بنرها، تزئین ۷۰ دیوارنگاره به نام و تصویر شهدا، تبلیغات در مناسبت‌ها و … از دیگر اقدامات شهرداری قم در عرصه ایثار و شهادت است.

تصاویر
  • ۲۵۰۰ کوچه قم مزین به نام شهدا
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه