X

اخبار

شنبه 17 شهریور 1403
تعداد بازدید: 44

رنگ‌آمیزی و تغییر منظر شهری برای سال تحصیلی جدید در قم

معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای استقبال از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
رنگ‌آمیزی و تغییر منظر شهری برای سال تحصیلی جدید در قم

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم؛ مهندس ابوالفضل مهدی نیا درباره برنامه‌ریزی‌ها برای استقبال از مهرماه و بازگشایی مدارس گفت: با توجه به روزهای پایانی شهریورماه و نزدیک شدن به مهرماه و بازگشایی مدارس، شهر وارد یک مرحله جدیدی می‌شود و دانش‌آموزان آماده می‌شوند تا سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. 
وی افزود: در این ایام، با خنک شدن هوا، حجم زائرین و مسافرین در سطح شهر بیشتر می‌شود که این دو موضوع مهم، ضرورت توجه ویژه به روزهای پایانی شهریور را بیشتر می‌کند.
وی اظهارداشت: ما باید فرصتی ایجاد کنیم که در مرحله  نخست، خدمات شایسته و خوبی را به زائران حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران ارائه دهیم و دوم اینکه با تغییر و بهبود در سیما و منظر شهری، زمینه‌ای را فراهم کنیم که دانش‌آموزان با روحیه‌ای شادتر و دلگرمی بیشتر سال تحصیلی را آغاز کنند.
معاون فنی و اجرایی سیما، منظر و فضای سبز شهری قم تأکید کرد: لازمه این موضوع، ایجاد یک تغییر و تحول در سیما و منظر شهری است تا تغییر فصل را به بهترین شکل به نمایش بگذاریم. 
وی گفت: طبق روال سال‌های گذشته،سلسله اقداماتی پیش‌بینی شده و جلسات هماهنگی برگزار و دستورات لازم به ادارات  فضای سبز مناطق هشتگانه ابلاغ شده است. 
وی گفت:  بهسازی و توسعه فضای سبز مدارس، با اولویت  مدارس دولتی و مدارس مناطق کمتر برخوردار، در دستور کار ما قرار دارد .
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: همچنین رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و جداول پارکی  و  فضای سبز معابر شهری  نیز از مواردی است که برای استقبال از مهرماه در دستورالعمل‌ها به مناطق هشتگانه ابلاغ شده است. 
وی تصریح کرد: تلاش می شود با اقداماتی هماهنگ با حوزه خدمات شهری و سایر حوزه های شهرداری بتوانیم با تغییر در روزهای پایانی شهریورماه  خدمات  شایسته ای را به شهروندان عزیز ارائه دهیم  و زمینه سازی شادی و نشاط بیشتر در شهر را فراهم نماییم.پایان پیام/
 

تصاویر
  • رنگ‌آمیزی و تغییر منظر شهری برای سال تحصیلی جدید در قم
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه