X

اخبار

شنبه 06 مرداد 1403
تعداد بازدید: 40

ابلاغ فهرست بهای فضای سبز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: ابلاغ فهرست بهای فضای سبز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و آغاز به کار اتحادیه سازمان‌های خدمات شهری ۲ اتفاق مثبت در حوزه فضای سبز است.
ابلاغ فهرست بهای فضای سبز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علیرضا احمدی، مدیرکل دفتر خدمات شهری و محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور  امروز در  در سی‌ و چهارمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور  در تبریز، اظهار داشت: ابلاغ فهرست بهای فضای سبز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و آغاز به کار اتحادیه سازمان های خدمات شهری دو اتفاق مثبت در حوزه فضای سبز است که می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت فعلی فضای سبز کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تبریز اولین شهری بود که رشته دانشگاهی مهندسی فضای سبزی در آن آغاز بکار کرد، خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت‌های مستمر، تبریز می تواند در حوزه فضای سبز پیشرو باشد.

احمدی ادامه داد: کارگروه تخصصی کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور در تبریز به موضوعاتی چون هماهنگی برای ضابطین قضایی حوزه فضای سبز، آموزش همگانی، ارتقا دانش فنی مدیران پرداخت خواهد کرد.

ابوالفضل کریمیان، دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای کشور نیز با بیان اینکه انتقال تجارب بین کلانشهرها،تدوین و بازسازی  قوانین مربوط به شهرداری‌ها از اهداف مهم تشکیل مجمع کلانشهرهای کشور بود، گفت: ۲۰ کلانشهر کشور در مجمع کلان‌شهرها عضو هستند و چالش‌ها و موضوعات راهبردی شهرداری‌ها با همفکری و همدلی وزارت کشور در مجمع کلان‌شهرها قابل حل است.

وی با بیان اینکه نشست کمیته سیما و منظر کلان‌شهرهای کشور به رفع چالش‌ها و شناسایی موانع فراروی حوزه فضای سبز کمک می‌کند، تصریح کرد: این نشست ها موجب ایجاد هم افزایی و کمک در تدوین دستورالعمل‌هایی برای تصمیم‌گیری بهتر می‌شود.

 

تصاویر
  • ابلاغ فهرست بهای فضای سبز توسط سازمان برنامه و بودجه کشور
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه