X

اخبار

یکشنبه 31 تیر 1397
تعداد بازدید: 1109

۴۰ بوستان در ۳ سال اخیر در منطقه ۴ احداث شده است

شهردار منطقه 4 قم گفت: یکی از مأموریت‌های مهمی که در این ۳ سال به این منطقه واگذارشده،‌ توسعه فضای سبز در منطقه ۴ است و با توجه به اینکه قم از شهر‌های خشک محسوب می‌شود اما در این ۳ سال ۳۰ بوستان شهری احداث و حدود ۲۰ بوستان را نیز بهسازی کردیم.
۴۰ بوستان در ۳ سال اخیر در منطقه ۴ احداث شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، مجید متین‌فر در مراسم افتتاح ۲۶ پروژه منطقه ۴ شهر قم که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد با بیان اینکه در این ایام از 2۶ پروژه به ارزش 36 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار کرد: آسفالت خیابان‌ها و معابر، بازگشایی محور‌های اصلی منطقه ۴،‌ بلوار فردوسی، ‌بلوار حضرت خدیجه(س) از جمله پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه 4 قم افزود: یکی از مطالبات شهروندان، همدلی و همیاری بخش‌های مختلف مجموعه‌ شهری است و امیدواریم که با همدلی مجموعه مدیریت شهری بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.
متین فر بیان کرد: جدول‌گذاری خیابان بهشت، پیاده‌روسازی خیابان بوعلی، احداث باند کندرو بلوار شهید آوینی، بهسازی وسط بلوار شهید آوینی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح است.
وی گفت: یکی از ماموریت‌های مهمی که در این ۳ سال به منطقه چهار واگذار شده،‌ توسعه فضای سبز در منطقه ۴ است و باتوجه به اینکه قم از شهر‌های خشک محسوب می‌شود اما در این ۳ سال ۳۰ بوستان شهری احداث و حدود ۲۰ بوستان را نیز بهسازی کردیم.
شهردار منطقه 4 قم با بیان اینکه بلوار آیت‌الله بروجردی به طول ۹ کیلومتر به زودی به بهره‌بهرداری می‌رسید، ادامه داد: توسعه فضای شهری در منطقه ۴ به ۲۰ متر مربع رسیده است، همچنین آبیاری قطره‌ای نیز در بیشتر پروژه‌های فضای سبز به اجرا در آمده است که فعالیت ارزشمندی است.
متین‌فر گفت: یکی از مشکلات شهروندان، احداث پروژه هزار هکتاری از بوستان کوثر در میدان مفید و باغ پرندگان، تا کوه خضر(ع) و کوه دوبرادران است که طرح جامعی در حوزه فرهنگی، تفریحی و فضای سبز است.

تصاویر
  • ۴۰ بوستان در ۳ سال اخیر در منطقه ۴ احداث شده است
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه