X

اخبار

ﺳﻪشنبه 29 اسفند 1402
تعداد بازدید: 39

 اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: توجه به مفاهیم فرهنگی و ارزشی در چارچوب وظایف و مسئولیت‌ها در دستور کار سازمان قرار دارد.
 اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان

 

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در خصوص فضاسازی محیطی و بهبود سیما و منظر شهر هم‌زمان با ماه مبارک رمضان گفت: ساخت و جانمایی المان‌های ماه، به‌روزرسانی محتوای سان لایت‌ها، اجرای نورپردازی‌ها و اکران اعلان‌های بزرگ در سطح شهر بخشی از اقدامات سازمان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بوده است.

 وی به اختصاص بخشی از فضاهای تبلیغاتی تجاری سازمان با هماهنگی کانون‌های تبلیغاتی به اکران محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: تلاش شد با همکاری بخش خصوص حداقل ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به انتشار محتواهای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان اختصاص یابد که این امر از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان محقق شده است.

 جوادیان گفت: درصدد هستیم تا با تهیه تایم‌لاین مناسبت‌های مهم مذهبی و ملی برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی به‌منظور فضاسازی محیطی در سال ۱۴۰۳ صورت دهیم

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در پایان افزود: با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به کانون‌های تبلیغاتی اعلام شده در این ایام از تبلیغات محصولات و خدمات ناهمگون با حال و هوای ماه مبارک رمضان پرهیز کنند و همچنین انتظار داریم کارشناسان محترم این اداره کل از صدور مجوز برای محصولات غذایی مضر جلوگیری نمایند.

 

تصاویر
  •  اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه