X

اخبار

چهارشنبه 21 شهریور 1397
تعداد بازدید: 952

توسعه فضای سبز مراکز آموزشی و دولتی در آستانه آغاز سال تحصیلی

معاون فنی و نظارت سازمان پارک ها و فضای سبز از بهسازی و توسعه فضای سبز بیش از 110 مدرسه و مرکز آموزشی دولتی و خدماتی در سال گذشته خبر داد.
توسعه فضای سبز مراکز آموزشی و دولتی در آستانه آغاز سال تحصیلی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، ابوالفضل مهدی نیا از بهسازی و توسعه فضای سبز مدارس مراکز آموزشی در مدارس سطح شهر با اولویت مدارس و مراکز آموزشی دولتی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام باهدف افزایش شادابی و بهسازی بصری مدارس در دستور کار قرارگرفته است.

 

معاون فنی و نظارت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بابیان اینکه توسعه فضای سبز مدارس از سال 96 در قالب ردیف بودجه مشخص آغازشده است افزود: استقبال مراکز آموزشی از اجرای این طرح باعث شد تا در سال جاری نیز این طرح در قالب پروژه‌ای تعریف شد.

 

به گفته وی، سال گذشته با هماهنگی‌های انجام‌شده توسعه و بهسازی فضای سبز بیش از 110 مدرسه و مرکز آموزشی دولتی و خدماتی انجام‌شده و برای امسال نیز این طرح در دست اقدام است.

 

مهدی نیا با تأکید بااینکه اجرای این طرح شادابی و نشاط کودکان و نوجوانان را در طول سال تحصیلی به همراه دارد خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح در مدارس، مدیران مدارس متقاضی درخواست خود را به سازمان اعلام و پس ازنظر کارشناسان برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این طرح انجام می‌شود.

تصاویر
  • توسعه فضای سبز مراکز آموزشی و دولتی در آستانه آغاز سال تحصیلی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه