X

اخبار

یکشنبه 19 شهریور 1402
تعداد بازدید: 115

تدابیر ویژه سازمان سیما و منظر شهری برای استقبال از مهر

معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای استقبال از سال تحصیلی جدید گفت: گل‌کاری ویژه فضای سبز، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و بهسازی و کاشت فضای سبز مدارس بخشی از این اقدامات است.
تدابیر ویژه سازمان سیما و منظر شهری برای استقبال از مهر

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، ابوالفضل مهدی‌نیا با اشاره به آماده‌سازی سیما، منظر و فضای سبز شهری برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس اظهار کرد: موضوع استقبال از مهر و بازگشایی مدارس با توجه به تغییر فصل و شروع سال تحصیلی جدید، در تقویم کشور ما  ایام خاص و ویژه ای است و تحولات خاصی در کشور و بین مردم ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه مجموعه سیما و منظر شهری با توجه به تغییر فصل و به مناسبت بازگشایی مدارس برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است گفت: طبق سال‌های گذشته هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده و جلسات متعددی با کارشناسان مجموعه برگزار و برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ابلاغ شده است.
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم بیان کرد: امید داریم با برنامه های در نظر گرفته شده بتوانیم فضای شهری را برای حضور پرشور دانش آموزان در مدارس آماده کنیم.
وی با اشاره به بخشی از این اقدامات گفت: گل‌کاری ویژه فضای سبز شهری، رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی و المان‌های شهری و جداول، حذف زوائد بصری، حذف سرشاخه‌های خشک، پاکسازی معابر شهری، شستشوی درختان، بهسازی و کاشت فضای سبز مدارس و... از جمله اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

تصاویر
  • تدابیر ویژه سازمان سیما و منظر شهری برای استقبال از مهر
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه