X

اخبار

شنبه 18 شهریور 1402
تعداد بازدید: 102

خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی و برنامه ریزی برای خدمت رسانی در تعطیلات پایان ماه صفر خبر داد.
خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به خدمات رسانی مجموعه فضای سبز شهری در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و 28 صفر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستان، شهر قم به عنوان یک شهر مذهبی و پایگاه تشیع زائرین زیادی را میزبانی خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه فضای سبز شهری همگام با دیگر بخش های مدیریت شهری پذیرای زائرین در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی بود تصریح کرد: مجموعه کارشناسان و مدیران سیما، منظر و فضای سبز شهری در خدمت رسانی به زائرین و همشهریان در روز اربعین حسینی خصوصا مراسم جاماندگان اربعین حضوری پررنگ داشتند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلات پایان شهریور و رحلت  پیامبر اکرم (ص)و شهادت امام صادق(ع) و امام رضا(ع)، هم تدابیر لازم برای آماده‌سازی عرصه‌های شهری برای میزبانی از زائرین و همشهریان انجام شده است.
وی ادامه داد: بیش از هزار و 500 نفر از تیم فضای سبز شهری در این ایام جهت خدمات رسانی مناسب در سه شیفت کاری در خدمت مجاورین  و زائرین حرم کریمه اهل بیت (س) هستند.

تصاویر
  • خدمات‌رسانی مجموعه پرسنل فضای سبز شهری به زائرین و همشهریان در اربعین حسینی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه