X

اخبار

شنبه 11 شهریور 1402
تعداد بازدید: 154

رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری

مسئول امور برنامه‌ریزی و تحول سازمانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از کسب رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری خبر داد.
رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، محمدجواد میرزایی با بیان اینکه در آخرین ارزیابی عملکرد سازمان‌های زیباسازی و فضای سبز قبل از ادغام گفت: سازمان زیباسازی با کسب امتیاز 99 رتبه نخست و سازمان پارک‌ها امتیاز 98 رتبه دوم را در بین سازمان‌های خدمات شهری کسب کردند.
وی گفت: در بحث مدیریت پروژه نیز سازمان زیباسازی با 26 درصد پیشرفت فیزیکی از برنامه بسیار جلوتر است و بعد آن نیز سازمان پارک‌ها از برنامه زمان‌بندی در نظر گرفته شده جلوتر بوده و در حوزه خدمات شهری با وجود حجم ریالی بالاتر عملکرد بسیار خوبی داشته است.
مسئول امور برنامه‌ریزی و تحول سازمانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: با توجه به اثرگذاری بالای این دو سازمان بر روند فعالیت و عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری، بخش عمده عملکرد و عقب افتادگی‌های حوزه‌های دیگر خدمات شهری را سازمان‌های زیباسازی و فضای سبز جبران کرده‌اند.
وی بیان کرد: پس از این ارزیابی نیز با ادغام سازمان های زیباسازی و پارک ها، عملکرد در قالب سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارزیابی خواهد شد.

تصاویر
  • رتبه نخست سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها در ارزیابی عملکرد سازمان‌های خدمات شهری
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه