X

اخبار

دوشنبه 23 مرداد 1402
تعداد بازدید: 147

نصب مجموعه بازی کودکان و نوجوانان بوستان خیابان شهید دادخواه طبق زمان بندی تعیین شده و بودجه مصوب

رسول نادعلی با اشاره به اجرای ادامه عملیات توسعه فضای سبز و بوستان‌های شهری منطقه دو گفت: برای منطقه دو، طبق برنامه توسعه فضای سبز، بودجه 190 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است.
نصب مجموعه بازی کودکان و نوجوانان بوستان خیابان شهید دادخواه طبق زمان بندی تعیین شده و بودجه مصوب

 

به گزارش واحد خبری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، رسول نادعلی با اشاره به اجرای ادامه عملیات توسعه فضای سبز و بوستان‌های شهری منطقه دو اظهار کرد: برای منطقه دو، طبق برنامه توسعه فضای سبز، بودجه 190 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 2  با اشاره به بهره برداری از بوستان خیابان شهیدان رسول دادخواه موسوم به علی آباد سعدگان گفت: عملیات عمرانی این بوستان از اواخر سال گذشته آغاز و در  ابتدای تابستان به پایان رسید که مجموعه بازی این بوستان نیز طبق بودجه مصوب و بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته از سال گذشته ، طبق روال در اختیار شهروندان قرار گرفت.
رسول نادعلی در خصوص مجموعه بازی کودکان تصریح کرد: برای مجموعه بازی کودکان هر سال ردیف بودجه مشخص و مجموعه ها خریداری و نصب می گردند  و در سال جاری نیز طبق اعتبار پیش‌بینی شده مجموعه بازی بوستان خیابان رسول دادخواه با اعتبار  350 میلیون تومان طبق زمانبندی مشخص شده خریداری و پس از طی مراحل اخذ استاندارد هفته گذشته نصب شده است.
وی با اشاره به دریافت استاندارد ساخت کلیه مجموعه های بازی سطح منطقه افزود: ایمن‌سازی و استانداردسازی مجموعه بازی های سطح منطقه و تمدید گواهینامه استاندارد بهره برداری در دستور کار قرار گرفته است و از 34 بوستان منطقه دو، 29 بوستان مجهز به مجموعه بازی کودکان فعال و استاندارد است.

تصاویر
  • نصب مجموعه بازی کودکان و نوجوانان بوستان خیابان شهید دادخواه طبق زمان بندی تعیین شده و بودجه مصوب
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه