X

اخبار

دوشنبه 26 تیر 1402
تعداد بازدید: 146

اصلاح ساختار 11 هکتاری کاشت گل محمدی در منطقه یک

معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اصلاح ساختار 11 هکتاری کاشت گل محمدی در منطقه یک شهر قم خبر داد.
اصلاح ساختار 11 هکتاری کاشت گل محمدی در منطقه یک

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، ابوالفضل مهدی‌نیا با اشاره به اصلاح ساختار 11 هکتاری کاشت گل محمدی در منطقه یک شهر قم اظهار کرد: با تجه به نیاز شدید شهر به کاشت گیاهان مثمر و استقبال شهروندان از این کار و منافع اقتصادی که این کار می تواند برای شهر داشته باشد شهرداری اقدام به ایجاد 11 هکتار باغ گل محمدی در انتهای عماریاسر کرده است.
وی با بیان اینکه شهرداری در این پروژه به دنبال کاهش مصرف آب و علف‌زنی است اظهار کرد: در این راستا در این پروژه اقدام به پخش چیپس چوب و مالچ زیر بوته ها شده است و به همین منظور 20 هزار بوته گل محمدی مالچ پاشی شده است.
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، و فضای سبز شهری شهرداری قم بیان کرد: این کار به شدت مصرف آب در فضای سبز را کنترل خواهد کرد و از رشد علف‌های هرز جلوگیری می کند.
وی اضافه کرد: یک از اثرات دیگر این کار این است که به اصلاح خاک کمک کرده و سبب ورود مواد مؤثر به خاک می‌شود.

تصاویر
  • اصلاح ساختار 11 هکتاری کاشت گل محمدی در منطقه یک
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه