X

اخبار

یکشنبه 25 تیر 1402
تعداد بازدید: 162

همکاری کارشناسای فضای سبز قم در تدوین فهرست بهای فضای سبز کشور

رئیس اداره نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از همکاری کارشناسای فضای سبز قم در تدوین فهرست بهای فضای سبز کشور خبر داد.
همکاری کارشناسای فضای سبز قم در تدوین فهرست بهای فضای سبز کشور

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، مصطفی آقابزرگی با اشاره به عدم تدوین فهرست بهای یکپارچه کشوری سازمان مدیریت در حوزه فضای سبز اظهار کرد: در این راستا جلسات مشترک بین کارشناسان فضای سبز در سازمان شهرداری های تهران برگزار شده که کارشناسان فضای سبز شهرداری قم نیز در آن حضور داشتند و فهرست بهای حوزه فضای سبز تدوین شده و آماده ارسال به مجلس شورای اسلامی برای تصویب شده است.
وی با تأکید بر اینکه این فهرست بها در صورت تصویب نیاز به تنظیم و محاسبه مجزای فهرست بها توسط هریک از استان‌ها را حذف می کند خاطرنشان کرد: در گذشته یک تفرق کاری در حوزه فهرست بهای فضای سیبز بین استان‌ها وجود داشت که با تصویب این فهرست بها این مشکل حل می‌شود.
رئیس اداره نظارت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: فاز جدید تنظیم این فهرست بها در اداره نظارت آغاز شده که شامل بررسی قیمت های فهرست بها است؛ در فاز اول عناوین تدوین شده و در فاز دوم تنظیم و محاسبه مبالغ کاری عناوین در حال انجام است.

تصاویر
  • همکاری کارشناسای فضای سبز قم در تدوین فهرست بهای فضای سبز کشور
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه