X

اخبار

پنجشنبه 22 تیر 1402
تعداد بازدید: 141

کاشت، بازکاشت و ایجاد باغچه‌های گل‌های فصلی در فصل گرم سال

معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم بر کاشت، بازکاشت و ایجاد باغچه‌های گل‌های فصلی در فصل گرم سال تأکید کرد.
 کاشت، بازکاشت و ایجاد باغچه‌های گل‌های فصلی در فصل گرم سال

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، ابوالفضل مهدی‌نیا با اشاره به کاشت، بازکاشت و ایجاد باغچه‌های گل‌های فصلی در فصل گرم سال اظهار کرد: پریوش، گازانیا، ناز آفتابی همزمان بافصل گرم و کاشت بهاره و تابستانه در سطح فضای سبز شهر کاشته شده است.
وی با بیان اینکه گونه‌های مناسب تابستانی برای این کاشت‌ها استفاده شده است افزود: اداره نظارت و بخش تولیدات مرکز اقدام به خرید و تولید گلدان‌های نشاهای توده‌ای کرده تا به گلخانه غدیر منتقل شده و به صورت تک بوته‌ای تفکیک شده و آماده کاشت شوند.
معاون فنی و اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، با تأکید بر اینکه از حدود 8 هزار گلدان توده‌ای، بیش از 20 هزار گلدان تک بوته ای گل فصلی آماده‌سازی شده است افزود: این گل‌ها برای فصل تابستان و کاشت در اختیار مناطق قرار گرفته و اقدامات اولیه برای کاشت صورت گرفته است.
وی بیان کرد: خوشبختانه با اقداماتی که طی سال‌های اخیر صورت گرفته بخش زیادی از گل‌های فصلی استفاده شده در فضای سبز شهر تولید مرکز تحقیقات و تولیدات شهرداری قم بوده و طی تحقیقات سازگاری آن‌ها با اقلیم شهر به اثبات رسیده است.

تصاویر
  •  کاشت، بازکاشت و ایجاد باغچه‌های گل‌های فصلی در فصل گرم سال
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه