X

اخبار

چهارشنبه 21 تیر 1402
تعداد بازدید: 121

برگزاری کلاس توجیهی حجاب و عفاف برای کارگران فضای سبز

مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از برگزاری کلاس توجیهی حجاب و عفاف برای کارگران فضای سبز خبر داد.
 برگزاری کلاس توجیهی حجاب و عفاف برای کارگران فضای سبز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، محمدجواد مختاری با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی حجاب و عفاف برای کارگران فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: بیش از 300 نفر از کارگران و پیمانکاران فضای سبز شهرداری قم در یک کلاس توجیهی و سخنرانی مذهبی با مسائل مبتلابه حجاب و عفاف آشنا شدند.
وی با تأکید بر اینکه حجاب و وعفاف یک اصل اساسی در جامعه ما است تصریح کرد: به همین خاطر مجموعه مدیریت شهری با توجه به اینکه یک جامعه بزرگ کارگران و کارکنان را در زیرمجموعه خود دارد اقدام به آموزش و ارائه نکات مرتبط به عفاف و حجاب در راستای ترویج این امر دینی کرده است.
مسئول امور فرهنگی و ارتباطات سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم بیان کرد: در این کارگاه که در مجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم برگزار شد کارگران با مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و الزامات آن در جامعه اسلامی آشنا شدند.

تصاویر
  •  برگزاری کلاس توجیهی حجاب و عفاف برای کارگران فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه