X

اخبار

جمعه 11 فروردین 1402
تعداد بازدید: 236

اسکان 58 هزار مسافر نوروزی در استراحت گاه های شهری قم

رئیس کمیته اسکان،سیما و منظر شهری ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم از اسکان 58 هزار مسافر نوروزی در استراحت گاه های شهری از 25 اسفندماه تا 9 فروردین ماه خبر داد.
اسکان 58  هزار مسافر نوروزی در استراحت گاه های شهری قم

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه سازمان پارک ها و کمیته اسکان در نوروز امسال عملکرد متفاوتی داشته است اظهار کرد: در نوروز امسال خدمات 24 ساعته به زائرین ارائه شد و اسکان در بوستان های فدک در منطقه سه، بوستان مهدی و هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا در منطقه دو، بوستان نیایش در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه هشت انجام شد.
وی با اشاره به بازدید مستمر از وضعیت خدمات رسانی بوستان ها تصریح کرد: بازدید از سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، تاسیسات ایمنی، نظافت شهری و... در این ایام صورت گرفت تا مشکلی در روند خدمات رسانی به زائرین رخ ندهد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به نصب 15 هزار چادر در استراحتگاه ها و اماکن مسقف از پیش تعیین شده گفت: از 25 اسفند تا 9 فروردین ماه حدود 58  هزار نفر در  بوستان ها و اماکن مسقف شهری و استراحت گاه های شهری اسکان داشتند.
وی اضافه کرد: ورزشگاه ها و اماکن ورزشی شهر نیز با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، آمادگی این را داشتند که با برودت هوا و بارندگی پذیرای زائرین باشند.
جوادیان گفت: طی این مدت خوشبختانه با حضور موثر نیروهای ایمنی و امنیتی هیچ مشکلی در بوستان های شهر رخ نداده است.

تصاویر
  • اسکان 58  هزار مسافر نوروزی در استراحت گاه های شهری قم
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه