X

اخبار

دوشنبه 01 اسفند 1401
تعداد بازدید: 180

نظارت مستمر بر المان‌های نوری سطح شهر

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: از ابتدای دی‌ماه اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان برق برای بازدید از المان‌های نورپردازی سطح مناطق راه‌اندازی شده است.
نظارت مستمر بر المان‌های نوری سطح شهر

 

به گزارش واحد خبر سازمان زیباسازی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به راه‌اندازی اکیپ نظارتی بازدید شبانه از المان‌های نوری سطح شهر اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان برق برای بازدید از المان‌های نورپردازی سطح مناطق راه‌اندازی شده است.
وی با تأکید بر اینکه این اکیپ هر شب طی ساعاتی از المان‌های نصب شده در سطح شهر بازدید کرده و در صورتی که مشکل یا ایراد فنی وجود داشته باشد به پیمانکار مربوطه اطلاع می‌دهند تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از گزارش مشکل پیمانکار نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهد کرد. 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: این بازدیدها قطعا در کاهش هزینه‌های نگهداری و حفظ سرمایه‌های شهر مؤثر است و امیدواریم بتوانیم با کیفیت و نظارت عالی این المان‌های نصب شده را حفظ و نگهداری کنیم.

تصاویر
  • نظارت مستمر بر المان‌های نوری سطح شهر
  • نظارت مستمر بر المان‌های نوری سطح شهر
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه