X

اخبار

یکشنبه 30 بهمن 1401
تعداد بازدید: 187

تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی تصویب شد

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی در مواد عوارض بر تابلوهای محیطی، بهای خدمات بهره برداری از معابر و فضاهای عمومی شهر و بهای خدمات تجهیزات تصویب شد.
تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی تصویب شد

 

به‌ گزارش واحد خبر سازمان زیباسازی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی متعدد به منظور تدوین تعرفه های عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی در سال 1402 گفت: دفترچه تعرفه عوارض و خدمات سازمان زیباسازی شهرداری قم در سه ماده، 36 بند و 19 تبصره تنظیم و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.
وی در خصوص عوارض بر تابلوهای تبلیغات محیطی افزود: تابلوهای معرفی کاربری تابلوهایی هستند که مندرجات روی تابلو کاملا منطبق با مجوز فعالیت واحد باشند و تابلو صرفا بر سر درب یا نمای محل فعالیت نصب شده و بیش از یک عدد نیز نباشد.
جوادیان افزود: در صورت لزوم نصب تابلو بر بالای بام، محل نصب خودرو بر بالای بام باید به گونه ای انتخاب شود که هماهنگ با خطوط و نمای اصلی ساختمان بوده و به معماری و نمای ساختمان لطمه ای وارد نکند، همچنین تابلو نباید لطمه ای به نمای ساختمان پدید آورد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: نصب تابلوی LED یا تابلوی مشابه به صورت عمود بر شارع، عمود بر ساختمان، اریب و هشتی یا ملک غیر ممنوع است.
وی عنوان کرد: در صورتیکه عرض معبر تا ۳۰ متر باشد، ارتفاع مجاز تابلو ۱۰۰ سانتی متر، در صورتی که عرض معبر تا ۳۱ متر به بالا باشد ارتفاع مجاز تابلو ۲۰۰ سانتی متر و در میادین ارتفاع مجاز باید هم ارتفاع با عریض ترین خیابان ورودی به میدان باشد.

دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی

دانلود
 

تصاویر
  • تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان زیباسازی تصویب شد
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه