X

اخبار

یکشنبه 16 بهمن 1401
تعداد بازدید: 166

برگزاری 7 دوره آموزشی مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان در کلینیک سازمان پارک‌ها و فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از برگزاری 7 دوره آموزشی ویژه مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان سازمان پارک‌ها خبر داد.
برگزاری 7 دوره آموزشی مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان در کلینیک سازمان پارک‌ها و فضای سبز

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه کلینیک فنی سازمان پارک‌ها و فضای سبز با هدف ارتقا سطح علمی کارشناسان گیاه‌پزشکی پیمان‌های نگهداری فضای سبز فعالیت می‌کند اظهار کرد: همچنین برای شناسایی آفات فصلی و جدید هر ماه این کلینیک کارگاه آموزشی در سازمان پارک‌ها برای کارشناسان گیاه‌پزشکی برگزار می‌کند. 
وی با تأکید بر اینکه از ابتدای سال 1401 تاکنون هفت دوره کارگاه آموزشی برگزار شده است افزود: در این کارگاه‌ها علاوه بر اطلاعات عمومی و آموزش‌های لازم، گزارشات گیاه‌پزشکی مناطق نیز به صورت اختصاصی و جزء به جزء بررسی شده و مشکلات و راهکارهای حل آن‌ها رصد شده و برای آنها برنامه‌ریزی می‌شود و در طول ماه نیز برای حل آن‌ها پیگیری صورت می‌گیرد. 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: یکی از آفاتی که طی این مدت با آن‌ها اقدامات مقابله‌ای انجام شده است بیماری کپک خاکستری برای گیاه نسترن بوده است؛ همچنین بحث پانسمان درختان برای جلوگیری از بیماری شانکر روده‌ای صورت گرفت. 
وی اضافه کرد: کنترل غیرشیمیایی آفات مکنده بر روی درختچه‌های رز و نسترن نیز صورت گرفته است. در حال حاضر 10 کارشناس گیاه‌پزشک در هشت پیمان فضای سبز مشغول به کار داریم.

تصاویر
  • برگزاری 7 دوره آموزشی مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان در کلینیک سازمان پارک‌ها و فضای سبز
  • برگزاری 7 دوره آموزشی مبارزه با آفات برای گیاه‌پزشکان در کلینیک سازمان پارک‌ها و فضای سبز
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه