X

اخبار

چهارشنبه 12 بهمن 1401
تعداد بازدید: 210

کیفی‌سازی فضای سبز محور بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتمام روند تدوین بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها خبر داد و گفت: بودجه سال آینده هم اکنون در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.
کیفی‌سازی فضای سبز محور بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه بودجه سازمان پارک‌ها برای تدوین بودجه سال 1402 اظهار کرد: کارگروهی متشکل از اداره فنی، اداره تعمیرات، رؤسای ادارات فضای سبز و... راه‌اندازی شد تا با توجه به اهداف سال آینده و هزینه‌های جاری و قیمت‌های پیمانکاری برنامه‌ریزی برای تدوین بودجه داشته باشیم. 
وی با بیان اینکه در این کارگروه بحث در خصوص توسعه تفرجی، توسعه جنگلی و شهری، آبیاری تحت فشار، بارانی، منابع آبی، احداث ایستگاه‌های پمپاژ و چاه‌ها، وسایل بازی کودکان و... صورت گرفت تصریح کرد: بر همین اساس کمبودها و کاستی‌ها مورد توجه قرار گرفت و برنامه‌ریزی در خصوص پیش‌بینی آن‌ها در بودجه صورت گرفت. 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: با توجه به شرایط آبی و کمبودهای موجود در حوزه توسعه، همانند سال گذشته اولیت با کیفی سازی فضای سبز و احداث بوستان های شهری در عرصه های فضای سبز جنگلی است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه کیفی‌سازی فضای سبز و بازپیرایی فضای سبز موجود در شهر فعالیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

تصاویر
  • کیفی‌سازی فضای سبز محور بودجه سال 1402 سازمان پارک‌ها
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه