X

اخبار

یکشنبه 25 دی 1401
تعداد بازدید: 261

اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل‌آذر/تقدیر اهالی محله آذر از اقدامات شهرداری قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل‌آذر با نصب بیش از 100 پایه کوتاه روشنایی خبر داد.
اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل‌آذر/تقدیر اهالی محله آذر از اقدامات شهرداری قم

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که از سال‌های گذشته در شهرداری قم با پیگیری سازمان پارک‌ها آغاز به کار شده، بحث اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان‌ها بوده است گفت: ایمن‌سازی در همان سال‌های ۹۴ و ۹۵ به‌صورت کامل انجام شد و از سال ۹۵ به بعد بحث اصلاح روشنایی بوستان‌ها مدنظر قرار گرفت و به دنبال آن طی چهار فاز نزدیک به ۳۰۰ بوستان ایمن‌سازی و اصلاح روشنایی شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز اجرای فاز پنج پروژه اصلاح روشنایی بوستان‌ها در حال پیگیری است افزود: خوشبختانه طی این مدت احداث پایه‌های و تأسیسات سیستم روشنایی بوستان شهید دل‌آذر در منطقه یک که یکی از بوستان‌های قدیمی شهر قم است، انجام‌شده و به‌زودی این بوستان به‌طور کامل روشن خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ پایه روشنایی سه متری و تعدادی پایه پرژکتوری ۹ متری در این بوستان نصب‌شده است.

وی اضافه کرد: فاز دوم تکمیل روشنایی این بوستان نیز در دستور کار است و به‌زودی اجرا شده و این بوستان به‌طور کامل برای استفاده شهروندان روشن می‌شود.

خاطرنشان می‌شود اهالی محله آذر با نصب پلاکاردی از زحمات و تلاش‌های مدیریت شهری در این محله قدردانی کردند.

تصاویر
  • اصلاح و ایمن‌سازی روشنایی بوستان شهید دل‌آذر/تقدیر اهالی محله آذر از اقدامات شهرداری قم
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه