X

اخبار

پنجشنبه 22 دی 1401
تعداد بازدید: 313

احداث آبنمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث آبنمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی با اعتبار 13 میلیارد ریالی خبر داد.
 احداث آبنمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به بهسازی و نوسازی آبنماهای موجود در سطح شهر اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در قالب پروژه ایمن‌سازی و بهسازی آبنماهای موجود در سطح شهر بیش از 160 آبنمای موجود در بوستان‌ها، معابر و رفیوژ خیابان‌ها ایمن‌سازی و بهسازی شد تا اتفاقات تلخ گذشته در آن‌ها تکرار نشود.
وی با بیان اینکه با اتمام بهسازی و نوسازی این آبنماها احداث آبنماهای جدید و به روز در دستور کار مدیریت شهری است تصریح کرد: در همین راستا آبنمای خشک موزیکال شهر قم در بوستان هاشمی احداث خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مشخصات این آبنمای خشک موزیکال تصریح کرد: ابعاد این آبنما 8 متر در 16 متر و با مساحت 160 مترمربع است که برای احداث آن‌ها 13 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با تأکید بر اینکه مدت زمان اجرای این پروژه هفت‌ماه است افزود: یک نازل 3 متری و 42 نازل 2 متری و همچنین 46 عدد پرژکتور و هفت دستگاه پمپ کف کش و سیستم صوتی در این پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تصاویر
  •  احداث آبنمای خشک موزیکال در بوستان هاشمی
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه