پاسخگویی ۱۰۰ درصدی سازمان پارکها به درخواستهای مردمی سامانه ۱۳۷
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم از پاسخگویی 100 درصدی سازمان پارکها به درخواستهای مردمی سامانه 137 در مهرماه 1401 خبر داد.
به گزارش واحد خبر عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام به دریافت انتقادات، پیشنهادات و اعلام مشکلات احتمالی میکند، اظهار کرد: سیستم این سامانه به این صورت است که هر مورد که از شهروندان دریافت میشود، طبقهبندی شده و به منطقه یا سازمان مربوطه از جمله سازمان پارک ها و فضای سبز برای پیگیری اعلام میشود.
وی با بیان اینکه تیم ۱۳۷ سازمان پارک ها و فضای سبز و مناطق هشتگانه در حال پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شهروندان هستند افزود: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری توانست در مهرماه ۱۴۰۱ علی رغم کسب جایگاه پاسخگویی ۱۰۰ درصد به شهروندان رضایتمندی ۱۰۰ درصدی شهروندان را نیز کسب کند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: انتقادات، پیشنهادات و اعلام مشکلات از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ ضمن بهبود عملکرد سازمان، ما را در پیشبرد اهداف و دستیابی به چشماندازها و برنامهها بیش از پیش کمک میکند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به وضعیت ارائه آموزش های شهروندی به مردم اشاره و بیان کرد: در راستای انجام آموزش های شهروندی، چهارمین دوره را آغاز کرده و ثبتنامهای اولیه انجام شده و برای انجام فرآیند ثبتنام نهایی به شهروندانی که ثبت نام کردهاند اطلاعات لازم داده شده است.