X

اخبار

جمعه 18 آذر 1401
تعداد بازدید: 169

پاسخگویی ۱۰۰ درصدی سازمان پارک‌ها به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از پاسخگویی 100 درصدی سازمان پارک‌ها به درخواست‌های مردمی سامانه 137 در مهرماه 1401 خبر داد.
پاسخگویی ۱۰۰ درصدی سازمان پارک‌ها به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷

 

به گزارش واحد خبر عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام به دریافت انتقادات، پیشنهادات و اعلام مشکلات احتمالی می‌کند، اظهار کرد: سیستم این سامانه به این صورت است که هر مورد که از شهروندان دریافت می‌شود، طبقه‌بندی شده و به منطقه یا سازمان مربوطه از جمله سازمان پارک ها و فضای سبز برای پیگیری اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه تیم ۱۳۷ سازمان پارک ها و فضای سبز و مناطق هشتگانه در حال پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی شهروندان هستند افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری توانست در مهرماه ۱۴۰۱ علی رغم کسب جایگاه پاسخگویی ۱۰۰ درصد به شهروندان رضایتمندی ۱۰۰ درصدی شهروندان را نیز کسب کند.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: انتقادات، پیشنهادات و اعلام مشکلات از سوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ ضمن بهبود عملکرد سازمان، ما را در پیشبرد اهداف و دستیابی به چشم‌اندازها و برنامه‌ها بیش از پیش کمک می‌کند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به وضعیت ارائه آموزش های شهروندی به مردم اشاره و بیان کرد: در راستای انجام آموزش های شهروندی، چهارمین دوره را آغاز کرده و ثبت‌نام‌های اولیه انجام شده و برای انجام فرآیند ثبت‌نام نهایی به شهروندانی که ثبت نام کرده‌اند اطلاعات لازم داده شده است.

تصاویر
  • پاسخگویی ۱۰۰ درصدی سازمان پارک‌ها به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه