X

اخبار

ﺳﻪشنبه 28 دی 1400
تعداد بازدید: 309

اتصال مخزن بزرگ ذخیره آب بوستان کوهسار به شبکه آب جمکران

مسوول امور آب و سیستم‌های آبیاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اتصال مخزن ذخیره آب بوستان کوهسار به شبکه آب جمکران و آبیاری ثقلی عرصه‌های زیرمجموعه خبر داد.
اتصال مخزن بزرگ ذخیره آب بوستان کوهسار به شبکه آب جمکران

 

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، میلاد زارعی با اشاره به اتصال مخزن 500 مترمکعبی بوستان کوهسار به شبکه آب جمکران اظهار کرد: این مخزن به صورت پیش‌ساخته واقع در کوه‌پایه‌های کوه دوبرادران و بوستان زائر به شبکه آب بوستان زائر و جمکران متصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اتصال این مخزن و اجرای شبکه‌های آن کل عرصه‌های زیرمجموعه به صورت ثقلی تحت پوشش آب خام قرار می‌گیرند تصریح کرد: با اجرای این سیستم با کمترین هزینه آبرسانی به عرصه‌های زیرمجموعه انجام می‌شود.

مسوول امور آب و سیستم‌های آبیاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان اینکه اجرای این سیستم شرایط مطلوب آبیاری عرصه‌های فضای سبز را فراهم کرده است خاطرنشان کرد: تلاش شده در عرصه‌های جنگلی سیستم آبیاری به صورت ثقلی به شبکه متصل شده و کمترین هزینه در انتقال آب به عرصه‌ها انجام شود.

 

 

تصاویر
  • اتصال مخزن بزرگ ذخیره آب بوستان کوهسار به شبکه آب جمکران
جستجو
آرشیو ماهیانه
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
نقشه