ثبت رضایتمندی 100 درصدی شهروندان از سازمان پارکها در سامانه 137
مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم از ثبت رضایتمندی 100 درصدی شهروندان از سازمان پارکها در ارزیابی عملکرد سامانه 137 خبر داد.
به گزارش واحد خبر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم، محمدجواد مختاری با اشاره به وضعیت پاسخگویی به مسائل و مشکلات و پیشنهادات شهروندان در حوزه فضای سبز در قالب سامانه 137 اظهار کرد: این سامانه در راستای پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات و ثبت درخواستهای آنها راهاندازی شده و در کلیه مناطق، سازمانها و ادارات شهرداری دارای کاربر است.
وی با اشاره به عملکرد این سامانه در سازمان پارکها خاطرنشانکرد: در شهریورماه عملکرد سازمان پارکها در این سامانه موجب ثبت رضایتمندی 100 درصدی شهروندان در روند پاسخگویی شده است.
مسوول امور فرهنگی و ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز گفت: از هشت منطقه شهری ادارات فضای سبز هشت منطقه ثبت عملکرد 100 درصدی را داشته و اداره هشتم نیز بیش از 90 درصد رضایتمندی عملکرد را داشته است.
وی با بیان اینکه سازمان پارکها در حوزههای مختلف پیگیری درخواستها و مسائل شهروندی را در قالب سامانه 137 دارد تصریح کرد: شهروندان بازوی کمکرسانی سازمان پارکها در حفظ، توسعه و نگهداری فضای سبز شهر هستند و در این راستا یکی از راههای ارتباطی برای تحقق این امر سامانه 137 است.