X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 198

لزوم توجه به اقدامات زیباسازی در سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک گفت: اگرچه در مواردی باید چمن‌کاری اصلاح شود اما نمی‌توان به طور کامل این حرکت را قطع کرد.
لزوم توجه به اقدامات زیباسازی در سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، احمد حسنی امروز پنج‌شنبه ۸ دی‌ماه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اصلی در شهر اراک نبود زمین است.

وی ادامه داد: در هسته مرکزی شهر اراک با توجه به کمبود فضای سبز به دنبال زمین‌ برای احداث فضای سبز و باغ هستیم ولی متأسفانه زمین مناسبی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک با اشاره به اینکه نمی‌توان چمن‌کاری در پارک‌ها را به طور کامل قطع کرد، مطرح کرد: اگرچه در مواردی باید چمن‌کاری اصلاح شود اما نمی‌توان به طور کامل این حرکت را قطع کرد.

وی با بیان اینکه تلفیق زیباسازی با فضای سبز مخالفت‌های بسیاری را به دنبال داشته است، عنوان کرد: این ادغام موجب شده است تا سازمان زیباسازی در شهرها تضعیف و به تدریج این سازمان به فراموشی سپرده شود.

تصاویر
  • لزوم توجه به اقدامات زیباسازی در سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهری
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل