X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 204

باید از فضای سبز حمایت شود/لزوم تجدیدنظر در حوزه گل‌های فصلی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت:متاسفانه هیچ حمایتی برای حفاظت از فضای سبز انجام نمی‌شود.
باید از فضای سبز حمایت شود/لزوم تجدیدنظر در حوزه گل‌های فصلی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، حسین خانجانی امروز پنج‌شنبه ۸ دی‌ماه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع بحران کم‌آبی که در همدان شاهد آن بودیم، توانستیم با کم‌ترین آسیب به فضای سبز از این بحران عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه هیچ حمایتی برای حفاظت از فضای سبز انجام نمی‌شود، مطرح کرد: در همدان ظرفیت‌های خوبی برای درخت‌کاری وجود دارد و اگر حمایت‌های لازم انجام شود می‌توانیم حدود ۱۰۰ هزار درخت را در یک عرصه ۳۰۰ هکتاری احیا کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با بیان اینکه جداسازی آب شرب را در همدان به صورت کامل انجام داده‌ایم، عنوان کرد: متاسفانه در گذشته سبک‌های اشتباهی ازجمله چمن‌کاری رواج داشت که با توجه به بحران کم‌آبی در کشور درحال اصلاح است.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری همدان حدود ۶۰ درصد از آبیاری‌ها را مکانیزه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: آبیاری با تانکر پرتی زیادی به همراه دارد که باید هرچه سریع‌تر به سمت مکانیزه کردن آبیاری‌ها حرکت کنیم.

خانجانی تصریح کرد: باید در رابطه با گل‌های فصلی نیز تجدید نظری صورت بگیرد چراکه هزینه خریداری و نگهداری این گل‌ها نیز زیاد است. انتهای پیام

تصاویر
  • باید از فضای سبز حمایت شود/لزوم تجدیدنظر در حوزه گل‌های فصلی
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل