X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 175

فضای سبز در کشور مظلوم واقع شده است/ وظایف با چارت تشکیلاتی انطباقی ندارد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز گفت: فضای سبز در کشور مظلوم واقع شده و به حمایت بیشتری نیاز دارد.
فضای سبز در کشور مظلوم واقع شده است/ وظایف با چارت تشکیلاتی انطباقی ندارد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، روح‌الله مظفری امروز پنج‌شنبه ۸ دی‌ماه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظور و فضای سبز شهری کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش‌تر مشکلات شهرداری‌ها در حوزه شهرسازی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه شهرسازی بسیاری از موارد شهرداری را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مطرح کرد: متأسفانه در این حوزه سازمان سیما و منظر شهری هیچ‌گونه تأثیری در تصمیم‌گیری‌ها ندارد و این موضوع مشکلات متعددی را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز با بیان اینکه بحث فضای سبز مظلوم واقع شده است، عنوان کرد: در مجموعه شهرداری‌های کشور به دلیل عدم حمایت‌های بیرونی از فضای سبز شاهد بروز مشکلاتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه وظایف با چارت تشکیلاتی انطباقی ندارد، خاطرنشان کرد: طر‌ح‌های جامع سیما و منظر شهری باید به‌صورت راهگشا باشند تا بتوانیم به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم.

تصاویر
  • فضای سبز در کشور مظلوم واقع شده است/ وظایف با چارت تشکیلاتی انطباقی ندارد
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل