X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 193

همکاری لازم با شهرداری‌ها وجود ندارد

قائم‌مقام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری در موارد مختلف همکاری لازم را با ادارات و نهادها دارد ولی متأسفانه این همکاری متقابل وجود ندارد.
همکاری لازم با شهرداری‌ها وجود ندارد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام اسدی امروز پنج‌شنبه ۸ دی‌ماه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظر و فضای سبز شهری مجمع شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه شاهد از بین رفتن انگیزه در میان مسئولین حوزه فضای سبز هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کرج اقدامات خوبی در حوزه تفکیک آب شرب انجام‌شده است، مطرح کرد: در این راستا ۳ تصفیه‌خانه احداث‌شده است ولی متأسفانه هیچ همکاری‌ای در این زمینه توسط دیگر ارگان‌ها انجام نمی‌شود.

قائم‌مقام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بابیان اینکه در شهرداری کرج ۶.۵ میلیارد تومان حق نظارت برای چاه‌ها هزینه پرداخت‌شده است، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری در موارد مختلف همکاری لازم را با ادارات دارد ولی متأسفانه این همکاری متقابل وجود ندارد.

تصاویر
  • همکاری لازم با شهرداری‌ها وجود ندارد
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل