X
پنجشنبه 08 دی 1401
تعداد بازدید: 189

لزوم همراهی دولت برای تأمین سرانه فضای سبز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: دولت در ساخت‌وسازهای جدید شهری باید موضوع سرانه فضای سبز را در نظر بگیرد.
لزوم همراهی دولت برای تأمین سرانه فضای سبز

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، حمید رفیعی روز پنج‌شنبه در بیست و نهمین نشست کمیته تخصصی سیما، منظور و فضای سبز شهری کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اختیارات تصمیم‌گیری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه با این روند تصمیم‌گیری در این سازمان دچار مشکلات حادی شده است، مطرح کرد: باید اصلاح ساختار هرچه سریع‌تر در این راستا انجام شود تا شاهد پیامدهای بیش‌تری نباشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل با بیان اینکه باید شناسایی گونه‌های درختی و درختچه‌ها برای اقلیم‌ها به صورت تخصصی انجام شود، عنوان کرد: شهرداری‌های مختلف شیوه‌های متفاوتی برای توسعه فضای سبز دارند که باید یک اتفاق‌نظر و وحدت رویه در این راستا شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه عدم رعایت سرانه فضای سبز در توسعه شهرها یکی از ایرادات اساسی است، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی یکی از متولیان اصلی توسعه شهرهای جدید است و تا زمانی که تأمین زمین انجام نشود، امکان توسعه سرانه فضای سبز وجود ندارد.

تصاویر
  • لزوم همراهی دولت برای تأمین سرانه فضای سبز
درباره ما

با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید. سوال‌ها، پیشنهادها و انتقادات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم.

 
ملاقات عمومی با مدیر عامل